Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Var hos legen i dag, fikk beskjed om at det var spor av blod i urinen. Noen som vet noe om dette?? Er ca 33 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Har hatt det jeg og, trenger ikke være noe farlig, det blir sendt til dyrkning for å sjekke urinveis infeksjon. Men det er mer vanlig at gravide har blod i urinen, så hos meg var det ingenting... neste kontroll var alt bra igjen...
Brenda med 2 ute Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg hade spor av Lectocytter ( hmm, husker ikke helt vad det hette) i ca tre uker, siste uken fant de også spor av blod i urinen. Det ga utslag på to tester med en dags mellomrom. Ikke uvi, men det kan bli så det ville stoppe det før det blev noe. Hade prøvd tranbær kapsler og c vitaminkur, men det virket ikke da. Fikk en pennicillin kur på 5 dager. Skal til lege nå den 3e for og se hvordan det har gått. Regner med at det er borte nå. Kjenner ikke ubehag lengre.
dårligfantasi Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 jeg har også hatt spor av blod i urinen .. og det var når jeg hadde urinveis infeksjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå