Gå til innhold

Megadårlig samvittighet=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Zymelin nesespray i ca 3mnd nå,for jeg klarer ikke å kjenne på noe når jeg skal sove.Har igjen 6 uker,og må sikkert bruke det ut sv.skapet.Bruker ca 1 sprut i hvert nesebor 2 ganger i døgnet.Har snakket med 2 leger og en jordmor som sier det ikke er farlig for babyen.Men jeg har så dårlig samvittighet for det,og er så redd for å skade babyen=(Noen som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet som deg med hensyn til utrolig tett nese, bruker også selv Zymelin, lege og jordmor har fortalt meg at det er ufarlig. Jeg klarer meg heller ikke uten. Hørt om flere foreldre som har brukt nesespray under svangerskap, og det har gått helt fint. Tror du kan slappe helt av jeg =)

Skrevet

Skjer ingenting med babien av som jeg har forstått det. Er du som lider av det tilslutt ettersom du venner slimhinnene til nesespray. Og da er det vanskelig og kvitte seg med problemet. Skal jo ikke brukes mer en to uker sammenhengende pga dette.

Prøv saltvann, finnes på apoteket...kan være verdt et forsøk

Skrevet

Kjøp dere nesehorn og skyll med saltvann. Jo mere dere bruker nesespray jo tettere blir dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...