Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hva er det man spruter når jentene spruter? Har fått oss vibrator og jeg klarer ikke bruke den uten å "sprute"... er dette normalt?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 jepp,skal være normalt det...ettersom jeg har lært hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Ikke bruk vibrator der inne dersom du er gravid da.. kan forstyrre hjerterytmen til fosteret.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 ok, takk for svar =) vet selvølgelig at det bare skal brukes "utendørs" når man er gravid =) Men takk for at du nevnte det likevel. God natt!
minime<3 in belly Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Herregud, mange rare påstander her..... Forstyrre hjerterytmen? Den var ny for meg. Har ikke noe forhold til å sprute, men tror å ha hørt at det er "mange" damer som gjør det og at det er helt normalt under en GOD orgasme.... Kos deg så lenge du vil...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Det er mange jenter som spruter når de får en skikelig orgasme... Jeg har også hørt at en ikke skal bruke vibratorer innvendig når man er gravid...
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Spruting , eller squirting som det også kalles, er ganske normalt. det er flere teorier på hva dette egentlig er for noe. sansynligvis er det vann som lagres RUNDT urinblæren, som utløses ved stimulering av klitoris, g-punkt eller området rundt urinåpningen. det er helt normalt - både noen dråper og at det kommer en kraftig stråle =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå