Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Er det "unormalt" å drikke en pils f.eks. 1-2 dager i hverdagen? Blir bare en om gangen. Aldri mer! Ikke i helgene en gang! Er så godt...hehe.
Huldretuss Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Slapp av, ingen fare! Drikk noen øl og kos deg du :-)
Cat.68 Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Det trur jeg ikke er unormalt i det hele tatt. Nyt ølen din du!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Ja, jeg tar en akkurat nå nam nam...hehe. HI
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 nare kos deg!! Ikke tenk på det en gang:o)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Hmmm...er vel ikke værre det enn en 3 barnsmor som liker øl....=0))
Huldretuss Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Eller en med fire... Men jeg drikker vin da ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Jo faen!! Det er myye verre!!! Mwaahahahahahaha.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå