Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 kvalmen kommer og går.....litt smerter som mommer og går neders i magen.....kan dette vere graviteikn??? føler meg ikke særlig oppblåst...og føler at verken i magen er litt anderledes enn mensmurring som kjem før mens....
emilie og thea sin mamma Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hei.Jeg har hatt det sånn i 2uker nå og tatt flere tester både hjemme og hos legen.Jeg har 2 jenter på 2,4 år og 5,5mnd og har spiral.Men har vært så sikker på at jeg må være gravid pga tegnene er jo likedan som de 2 forrige,kvalm og uggen.Men testene har slått negativ,HELDIGVIS...Formen kommer og går,så jeg vet ikke jeg nei.. Skulle komme med ny test i morgen viss formen var den samme som for 1uke siden,men den syntes det har vært litt bedre,men er kvalm innimellom. Kan vell være ærli å si at jeg absolutt ikke føler for å være gravid nå,syntes jeg har nok å henge fingrene i... Ta en test,lykke til
gutt,født i januar Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Samme her gitt. Kvalmen kommer og går, kjennes ut som om jeg har smerter i livmorbåndene og faktisk ømme pupper,og bekken smerter, men er ikke gravid. Gutten min er 5 mnd, så regner med at det er hormoner som tuller i kroppen. Har ikke fått tilbake mensen, tror at det er den som bare ikke kommer i gang liksom. Håper det gir seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå