<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Ingen av våre venner har barn.... Har sålyst på barn nå at jeg holder på å sprekke... Prøving skulle vi starte med i okt, men begynner nok nå:-D Eneste er jo at det hadde vært hyggelig med venner som har barn, men vennene våre er ikke helt der enda- og man kan jo ikke vente på dem... Mye unødvendig man skal tenke på .
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 nei er egentlig kun en av mine venninner som har barn.
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 jeg hadde bare ei vanninne som hadde barn da vi fikk vår første, det var heldigvis ei veldig god venninne som jeg har hatt mye glede av, både henne og sønnen=) men nå er det 2,5 år siden førstemann kom til og nå har vi flere vennepar med barn, de fleste har vi blitt kjent med i ettertid, men et par av dem vi har kjent lenge. vi kommer jo i en helt annen livssituasjon så vi har egentlig mer kontakt med de med barn nå. men det har vel kanskje med at mange av mine venninner studerer og befinner seg spredt over hele norge!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Da vi fikk førstejenta for 2,5 år siden var vi nr.2 i gjengen som fikk barn. Men no når vi får lillebroren har nesten samtlige av våre venner(æ regne par da altså) fått barn. No e runden bynt å nytt, e 2. par ut for å få nr.2, hehe. Samme paret var først på både 1 og 2, hehe!
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Ingen av våre venner hadde barn heller. Når vi fikk barn forandret vennekretsen vår seg. Vi fikk noen nye med barn. Altså foreldre vi traff enten på lekeplassen helsestasjonen eller andre lignende steder Mens andre "vokste vi fra".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå