Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hei hei! Var til jordmor i går, for første gang. Hun prøvde å finne hjertelyden, men fant den ikke. Jeg er 15+1, noen som har opplevd det samme??
strekkmerketrollet Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 jeg var hos legen da jeg var 13 uker... fannt ingen hjertelyd da.. du skal nok ikke bekymre deg
JoeyLover Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Fast legen min prøver alldri å lytte etter hjertelyden før etter man har passert 16 fullgått uker. Han har opplevd att mange har blidt skremt fordi legen har lett etter lyd uten å finne den. Er ikke uvanligt å ikke kunne høre hjerte lyd før uke 17 Håper dette var en liten trøst ;D Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Det var godt å høre... Blir jo litt bekymret..
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg var til jordmor i uke 17, jeg ble da advart før hun prøvde å finne hjertelyden at det var ikke alltid de fant den på det tidspunktet. Det som var, var at livmora var begynt å bli "stor" mens bebis var fremdeles liten, så da var det vansklig å finne nøyaktig hvor en skulle lytte. Tror ikke du trenger uroe deg =)
minime<3 in belly Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Betrygg deg med at du kanskje ikke er så langt på vei som mens termin sier og at det faktisk ikke er så lett å høre hjertelyden ennå....
Krokodillemor Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er 14+6 i dag og ville at legen skulle lete etter hjertelyden. Hun sa at det gjør hun normalt ikke før etter uke 20, men hvis jeg lovet å ikke bli redd hvis ikke vi fant den så kunne hun prøve. Vi fant den, men hun ble ganske overrasket over at vi gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå