Hmmmmmm Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er på jakt efter en bra frisør i tønsberg... En som ikke er allt før dyr og har litt koll på motefrysyrer å så... noen som kan komme med forslag så blir jeg kjempeglad.. Har bursdag snart å jeg vil ha en ny fresch frisyr til da.. =)
Hmmmmmm Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 kanske det er noen fra tønsberg nu da....
Fraggelhysa! Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Pleier ikke nikita og være ganske billig på klipp? Hvis ikke så kan du se etter frisørsalong som har en lærling. Det kan jo ta litt lengre tid, men de gangene en lærling har klipt meg har det alltid blitt bra.
Nicita73 Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 De har lærlinger de fleste steder, de er jo noe billigere. På Nikita har de en bra en vet jeg. Ellers går jeg på Torggården, er det det det heter? Over McDonalds, der har jeg inntrykk av at de er noe billigere.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Må få anbefale studio Alt, ikke av det billigste, men sååå dyrt er det ikke. De kurses ofte og er oppdaterte.
Hmmmmmm Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 det jeg har hørt om nikita av di jeg kjenner som har klippt seg der er ikke positivt alls... Ser ut til att jeg får ta en ringe runde rundt tønsberg å se om jeg finner noen... har liksom bare tid neste onsdag før da jobber jeg ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå