Gå til innhold

Hvor lenge er vanlig å blø etter SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blør fortsatt, nå har det vart i en uke. Føler meg helt tappet for blod jeg... Skal til legen mandag så da får jeg spurt litt mer, men lurer på , dere som har hatt SA hvor lenge blødde dere? Og blir el forsinket av dette eller kan syklusen bli helt som vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde SA 17. juni. Fikk beskjed på sykehuset at det var vanlig å blø i 1 - 2 uker. Mine blødninger sluttet først i dag.

Har du vært på kontroll og sjekket at alt er kommet ut?

Det er veldig viktig å få sjekket med ultralyd(vaginal) at alt er kommet ut og at alt er bra!

Lykke til, men det er nok helt vanlig.

Ble rådet om å vente til etter neste syklus før vi kunne prøve igjen, men jeg tror ikke vi tenker så mye på det... Bare fortsetter å prøve!

Skrevet

hei jeg hadde en sa 23 mai.. blødde i to uker.. med mye smerter.. fikk mens tilbake på søndag.. er veldig opp og ned hvor lenge en blør etter sa.. tror det kommer litt an på om det blir foretatt utskrapning etterpå...jeg hadde ikke det .

Skrevet

Jeg fikk ikke time hos legen før mandag. Er litt nervøs for føler meg litt uggen og blør fortsatt, men ikke så mye nå. Håper jeg slipper utskrapning da.

Men gleder meg til å prøve mer, har jo ikke akkurta prøvd lenge!!!

Skrevet

da var jeg utrolig heldig i uhellet jeg da.. blødde bare 4 dager jeg...

Men blødde kraftig også da... måtte bytte bind hver halvtime....

Skrevet

Jeg blødde i ca 7 dager, sånn som jeg gjør til vanlig. Startet rett på med prøvinga, men har ennå ikke lyktes, er i 3.pp nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...