frøken blå Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 1. har du vært utro? 2. har du vært fristet til å være utro? 3. hadde du tilgitt deg selv etter utroskap? 4. hadde du tilgitt samboer etter utroskap? Bare JA eller NEI svar, ikke "kommer an på", "ikke helt sikker" o.l. Her er det 4 klare NEI.
Magandang anak ko Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg tror ingen med hånden på hjertet kan si at de aldri har vært fristet til å være utro. Man treffer alltids folk man har god kjemi med, og de som da sier at de AAAALDRI har tenkt tanken en gang, tør jeg påstå at lyver.... ;-p
frøken blå Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 =S (kanskje du har rett?? har vært betatt eller hva en kan kalle det, men FRISTET?? neeii, tror ke det.... ville ødelagt for mye!!)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 nei nei nei tja og nei har ennå aldri vært fristet til å være utro å lyver ikke om det...har med hånden på hjertet AAAAALDRI tenkt tanken
Magandang anak ko Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Hva mener du med fristet da? Jeg kan si at når jeg tenker tanken, er jeg fristet;-p Betyr jo ikke at det skjer fordet. Må være lov til å tenkt forbudte tanker innimellom? Hvis du klarer å aldri tenke tanken engang, er jeg imponert! *stålkontroll* ;-p
Magandang anak ko Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Og hvor går grensen din for å være fristet?
ana baroma Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 1. nei 2. nei 3. ja 4. ja Jeg har faktisk aldri hatt i hodet mitt at jeg skulle vært utro, men om jeg hadde vært det ville jeg nok tilgitt meg selv etterhvert. Å gå rundt å ikke ha tilgitt seg selv ville jeg aldri orket. Man må nesten reise seg å gå videre etter sine feilsteg:) Om jeg hadde tilgitt samboern kommer jo helt an på, men jeg håper at jeg hadde greid det (har aldri opplevd det). Så jeg satser på et ja:)
våken_om_natta Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Nei Nei, ikke ennå i alle fall Nei Nei
--arkin-- Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 nei ja nei ja, har gjort det, men skjer ikke neste gang
frøken blå Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. juni 2007 ja, hvor går grensen her? mellom fristet og tenkt tanken.... jaja, så ikke vær så imponert da!! *dumming* HEHE!! =)
Huldretuss Skrevet 28. juni 2007 #15 Skrevet 28. juni 2007 Ja Ja Ja Ja Vil ikke utdype hvorfor jeg svarer ja på alle, er redd noen kan kjenne meg igjen. Men ting er ikke alltid svart/hvitt, har inntrykk av at noen her trenger litt farger i livet sitt...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. juni 2007 #18 Skrevet 28. juni 2007 Var det meg du spurte? Når jeg tenker på fristet så tenker jeg på å tenke tanken av at han kunne jeg tenkt å gjøre litt mer med, masse tenking. hehe, men uansett så har klarer jeg ikke tenke på meg selv med noen annen mann, synes det er skikkelig ekkel tanke. Ennå ingen andre som får det til å "bruse" litt ekstra, akkurat som det bare forsvant når jeg møtte mannen min, for han får det ofte til å bruse veldig mye ekstra nemlig. Nå har vi bare vært sammen i 6 år da, så jeg sier ikke at jeg aldri kommer til å treffe på noen annen mann som jeg kan tenke sånne tanker om, men til dags dato har jeg ikke det. Jeg tror ikke jeg er kapabel til å være utro, enn så lenge heller ikke i tankene.
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #19 Skrevet 28. juni 2007 Generelt; Ja Ja Ja Nei Med mannen jeg har nå; Nei Nei Nei Ja !!!
Reveenka Skrevet 28. juni 2007 #20 Skrevet 28. juni 2007 Ja Ja Ja Ja Sier som London calling - livet er ikke i bare svart-hvitt; det følger alle slags gråtoner og farger med... Skulle jeg svart på disse spørsmålene da jeg var 20, ville jeg bare svart nei på alle fire - men ville det gjort meg til en mer "moralsk" person? Eller betyr det at jeg i dag har mer livserfaring, og vet at livet av og til tar oss med på turer vi aldri kunne tenkt oss?
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juni 2007 #22 Skrevet 28. juni 2007 Ja Ja Nei Nei med nåværende samboer.... NEI NEI NEI NEI
Alvorlig Skrevet 28. juni 2007 #23 Skrevet 28. juni 2007 Så heldig du er da, eller lurer du deg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå