Gå til innhold

Lammeskinn fra Nøstebarn (igjen... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen vil hjelpe meg litt her.

Har bestemt meg for å kjøpe lammeskinn fra Nøstebarn. Har lyst til å ha ett i senga og ett som jeg kan ha i vogna og flytte litt rundt. Hvilke størrelser på disse bør jeg bestille mener dere?

En ting til: Jeg har termin i slutten av september og lurer på om det er vits i å kjøpe dundyne til vogna ( til å bruke sammen med lammeskinnet) eller om det er best å bare gå rett på en vinterpose. Bor på nordvestlandet, hvor det sjelden er så utrolig kaldt for langt utpå vinteren.

Er så redd for å sitte der med mye utstyr som ikke blir brukt.

Setter stor pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

ikke akkurat dette du spør etter, men driver også og ser på lammeskinn for tiden. Vi har ett langhåret fra før som vi kjøpte til førstemann for 7 år siden. Har brukt det flittig også til nr. 2, som nå er 2 år og har det i vognen i barnehagen. Der er det blitt nokså slitt, og skittent (selv om vi vasker det) og vi vil gjerne ha ett nytt. Vi bor i Bergen og jeg har termin 10. sept. (samme mnd....hehe)

jaja. nok pjatt, jeg er egentlig litt "fan" av nøstebarn (tøybleiebruker, ja...) men ville bare tipse deg om barnashage.no og bansull.no som har litt billigere lammeskinn enn nøstebarn.

Vi vurderer å kjøpe derfra (et av stedene). Min søster har fra barnashage og er kjempefornøyd med det. Det fra barnashage er litt smalere (55-60cm) enn det fra bånsull (ca 70 cm), men min søster sier at det brettet seg godt opp på sidene i bagen på vognen deres (OTH), så det er nok litt for stort med 70 cm bredde til vognen. (Har forøvrig ikke målt vårt eget.)

Ellers kan jeg bare tilføye at minstegutten vår (aprilbarn) brukte både langhåret lammeskinn og dundyne i vognen om høsten/vinteren. Da hadde vi selvsagt ikke så mye annet tøy på ham....

Skrevet

Jeg kjøpte medium.

Det var neste ikke forskjell på small, medium og large. Skal prøve meg frem, men tenkte å bruke det i både vogn og seng. Har prøvd det begge plasser, og i vognen bare bretter en det til.

Fikk beskjed i butikken at flesteparten kjøpte large siden det var så liten forskjell på størrelsene og da kunne barnet ha glede av det lengre.

Skrevet

Jeg har kjøpt det største skinnet fra nøstebarn. Dette passer kjempefint i sprinkelsenga, så dette kan jeg anbefale. Hvis du skal ha et i vogna også så tror jeg nesten jeg ville tatt det minste.

Dundyne i vogna er kjempegreit, det brukte vi. Hadde quinny vogn så snuppa måtte over i sportsvogna når ho var fem mnd og da begynte vi med pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...