Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har masse kynnere,hagler liksom på...press nede i skjeden..kjenner ut som mensen smerter..faktisk litt vondt i ryggen å...nei det skjer vell kanskje ikke noe.....
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 er jo ikkke umulig.... kommer kynnerene regelmessig da??
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Det er det som er så vanskelig...jeg aner ikke hvordan jeg skal telle og ta tida på rieer/kynnere sist gikk vannet så jeg har ikke peiling hvordan jeg skal gjøre dette...de kommer ofte...
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 ta deg en løpetur i trappen hehe.. kommer de regelmessig så er det nok det.. husker mine begynte veldig vagt sist. kom og gikk som du sier og var ikke vondere enn at en bare tuslet litt rundt. tilslutt lå jeg og virkelig offet meg i sengen med samboer som maserte korsryggen må ta tiden på mellomrommet mellom riene:) hehe...
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 ta tiden fra den begynner ..også til den neste begynner..
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 jeg skal prøve sex=)Fått med gubben...får se etter det...håper virkelig!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå