line_n & sara Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 veit jo at dette varierer veldig fra person til person, men når fikk dere kynnere?
Tussa og Sofie Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg begynte å få det i uke 17, skjønte ikke hva det var først. Er 21 uker nå og har mye kynnere som er ømme i magen og underlivet. Men legen sa det var helt normalt og ufarlig og at noen bare får det så tidlig.
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Og jeg er i uke 27 og har ikke fått kynnere ennå, så det varierer nok mye!
minime<3 in belly Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er i uke 38 og kan ikke si jeg har hatt kynnere i det hele tatt....
Belle&Mini Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er i uke 20 og har hatt veldig masse siden tirsdag. Legen sa de er ufarlige, men jeg burde ta det en del med ro og slappe av.
pilutt1 Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Da jeg gikk med førstemann,hadde jeg ikke en eneste kynner gjennom svangerskapet,kun de siste to dagene før fødselen,men da var det vel det man kaller rier. Nå med andremann har jeg hatt kynnere siden rundt uke16 tror jeg,kjente dem igjen fordi de minte meg om rier. Har hatt det hver dag siden,særlig hvis jeg er sliten får jeg de. Er i uke 23 nå.
du og jeg og vi to Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Hvordan kjennes kynnere ut tidlig i svangerskapet? Noen som kan beskrive?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Jordmor fortalte meg at man har kynnere fra første stund, men at ikke alle legger merke til dem.. Jeg har hatt det i mange uker, nå (er 20 uker) og da spes etter sex el andre "hardere" aktiviteter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå