Gå til innhold

Quinny vogn

To barns mor og 75-modell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt denne vognen? Butikk?, nettet? Jeg syntes det er så stilig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde di fleste barnevogns butikkene selger den!!!

har en selv, er kjempe fornøyd!!! god vogn for norske forhold!!!

anbefaler deg den vogna!!!

jeg ville kjøpt den i butikken, sånn at du får garanti på den og hvis noe skulle gå galt, så kan du bare returnere den og få pengene igjenn!!!

Skrevet

hvor i landet bor du da?

er og med på å sende mine varmeste anbefalinger om denne vogna:o) superlett å trille!

Skrevet

Hva slags Quinny vogner har dere? Har forelsket meg i utseende til Freestyle 3XL :) Men har ikke sett og prøvd den enda.

Skrevet

Fåes vel kjøpt i butikk. Avhengig av hvor du bor, Men OBS i Ålesund har jeg hørt det er 3 mnd ventetid....

Skrevet

Jeg skal også ha.. :) hihi.. Skal bestille i Sverige.. Mye billigere der.. hihi..

Ellers har de tilbud på babyshop!

http://www.babyshop.no/trille.htm

Det som også er bra er at man kan feste MaxiCosi bilsete på understellet! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe limegrønn/gul.. hihi..

Skrevet

er så nyskjerrig. Hvilken vogn skal du ha, freestylen eller? Og hvor i sverige bestiller du fra?

Limegrønn/gul er skikkelig kult da. Men på babyshop er det vel bare tilbud på svart og rød?

Skrevet

Jeg skal bestille hos Happyland på Svinesund... :) De har alle farger.. hihi.. Der var freestylen og bagen i pakketilbud på 3995 SEK... Det er endel billigere enn i Norge..

Jeg skal ha sort vogn jeg... derfor vil jeg ha en bilstol som er litt fresh! hihi.. Den lå på 1295 SEK.. :)

Lurer på om jeg skal ha Speedi eller freestyle.. Derfor har jeg ikke bestilt enda..

Skrevet

åååååh og det blir billig med tanke på kursen og!!! Kult. Skal på sommerferie i fredrikstad mandag, skal definitivt kjøre over.

Skrevet

Gjør det!! :) hihi.. Det ligger litt kronglete til.. Kjør forbi Burger King og frem til neste rundkjøring.. Følg veien til høyre.. Ligger innerst ved godisbutikkene.. hihi.. De bestiller det du vil ha om de ikke har det! :)

Skrevet

kommer fra fr.stad, så vet godt hvor ting er på svinesund! Men har jo ikke hatt behov for barnebutikker, så kjekt å vite uansett.

Åh som jeg gleder meg!!!!! Håper gubben er enig nå da, han har ikke engasjert seg så mye, synes det er litt tidlig enda. Men jeg er i uke 20 og noen er det jo leveringstid på! Ser for meg lille gulle-gutten ligge i den kule vogna da!!! Ååååååååååååååh *smelte*

Skrevet

oooh...kjøp freestyle fremfor speedi sier jeg bare! har hørt endel stygge ting om speedi'en om deler som lett knekker ol..pluss så er den veldig åpen med sportsdelen da..jeg har selv freestyle forresten

Skrevet

oj! Men hvorfor får man ikke se freestylen på quinny's hjemmesider? Har den gått ut av produksjon eller? Lurer på hvilke farger den finnes i.

Skrevet

Takk for tips. Jeg skal helt klart ha en Quinny vogn. Trodde de bare hadde Brio vogner på Svinesund, men da tok jeg feil. Skal ta meg en tur over. Har de vogna i butikken eller må man bestille?

Skrevet

jeg var på svinesund go fikk i bag til min freestyle..det de hadde inne da var blå,rød,svart,beige,,men veit de finnes i turkiseblå og.l..se på www.kidsroom.de..der skal det være bilder av dem alle det jeg husker:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...