Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Det fins ikke RØDE tannbørster. Det fins begunderrøde eller mørkerosa, men helt vanlige RØDE tannbørster er umurlig og få tak i. Noe så irriterende. Jeg TRNGER en RØD tannbørste!!!!
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Aldri tenkt på det. Hvorfor trenger du en RØD tannbørste da ?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Og jeg trenger en ROSA en til 4-åringen som må ha alt i rosa..hehe. Lilla er ikke bra nok!! Ja, det er mye man skal irritere seg over..hehe
kyss kokken Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Nei, dette plager meg veldig skjelden.. Hvorfor skal du ha en som er akkurat rød? Så du litt mye på Flode når du var liten?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Trenger en rød en fordi alt på bade mitt er rødt. Det ser jo helt mongo ut med en blå en da :-( Fant rød til sønn min, fant en til meg også men det er 6 måneder siden. Kan jo ikke ha den samme tannbørsten resten av livet :-(
kyss kokken Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 kjop en som er hvit da vel, så står den iallefall i stil til dassen... :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Æsj, bruker du den samme tannbørsten i 6 mnd...? Du har ikke hørt at man skal bytte hver 3. mnd du kanskje??
Huldretuss Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Herregud, du høres ut som du er full av neroser! Kjøp en gul, blå eller noe annet som ikke står i stil til badet ditt - det er sikkert godt for psyken!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 gå på nille eller en annen idiotbutikk og kjøp der.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Finnes røde tannbørster:) Både helrøde og rød og hvite:)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 OJ det er mange forferdelige problemstillinger der ute!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #14 Skrevet 28. juni 2007 Det er den røde og hvite jeg har nå. Hvor har du sett den?
Libido- Skrevet 28. juni 2007 #15 Skrevet 28. juni 2007 Du kan sikkert få låne mammas knallrøde jordan fra 1983! Prøvd på Lidl, Eurpris, nille etc?
supergyda Skrevet 29. juni 2007 #16 Skrevet 29. juni 2007 Jeg irriterer meg over mange ting, men dette er ikke en av dem.
6Ymamma Skrevet 29. juni 2007 #18 Skrevet 29. juni 2007 *Leeer* hehehe den var så bra den der du kom med kyss kokken!! Skriver under på den!!
2 søte små gutter Skrevet 29. juni 2007 #19 Skrevet 29. juni 2007 Jaja, hvis dette er ditt største problem i verden så burde du kanskje ikke ta det så tungt ? Finnes folk med verre problemer enn en tannkost som ikke matcher interiøret. Du kan jo kjøpe en gul som matcher tennene dine !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå