frøken blå Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Får så mange "forspørsler" jeg ikke skjønner bæret av.... group invitations movies friends request ilike invitations fortune friends request horoscope invitations slideshow invitations x me invitations superpoke requests top friend request mood invitations new notofications Jeg skjønner jo hva enkelte ord betyr, det er ikke det, men hva går det ut på liksom? Om jeg takker ja? Hehe, skjønner ikke mye av dette jeg.... =)
It's all about me Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 group invitations - DU ER INVITERT TIL Å VÆRE MED I EN GRUPPE "EKS PÅ GRUPPE: VI SOM ER HEKTA PÅ DIB" movies friends request - DER KAN DU GI POENG OG SKRIVE HVA DU SYNES OM FILMER. DETTE DELES MED VENNER OG VISA VERSA ilike invitations - DET SAMME SOM OVER MED FILMER, MEN HER ER DET MED MUSIKK fortune friends request - REGNER MED AT DET ER FORTUNE COOKIES, DER FÅR DU EN LITEN SPÅDOM/VISDOMSORD PÅ PROFILEN DIN horoscope invitations - DU FÅR HOROSKOP PÅ PROFILEN DIN slideshow invitations - DU KAN LAGE DINE EGNE LYSBILDESHOW MED EGNE BILDER SOM LEGGES I PROFILEN DIN x me invitations - MER AVANSER POKE superpoke requests - ENDA EN MER AVANSERT POKE top friend request - DER KAN DU LAGE EN EGEN LITEN LISTE MED DINE BEST VENNER I PROFILEN DIN, ELLER NOEN BRUKER DEN FOR Å LAGRE DE DE VIL HOLDE ØYE MED. LIKSOM EN SNARVEI TIL DE PROFILENE HVIS VENNELISTA ER LANG mood invitations - SMILYS OG LIGNENDE FOR Å VISE HUMØRET DITT TROR JEG, ELLER SÅ ER DET BARE UTTRYKK SOM DU KAN SKIFTE ETTERHVERT new notofications - INFORMASJON OM TING SOM FOLK HAR KOMENTERT OG SKREVET PÅ TING SOM LIGGER I PROFILEN DIN. Uansett hvis du lurer kan du bare gå inn på de forskjellige og se, det skjer ingenting før du trykker godkjenn, dvs Get Aplication
frøken blå Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk!! Masse nyttig info her, til en som ikke skjønner noenting, hehe.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå