Gå til innhold

Hva ligger blodprosenten deres på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Hvor langt er du på vei? Og hva er "normalen" deres?

Jeg er 24 +1,

Hadde 8,4 i dag, jeg ligger som regel på ca 9,5.

Er bare nysgjerrig på hva andre har :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jm målte var den på 10,2 - da var jeg vel 25 uker....er 36+2 i dag og ikke målt det siden. Pleier å ligge mellom 10 og 12 jeg da.

Skrevet

da jeg var i uke 8 lå den på 14.5....den pleier å ligge på rundt 14 som regel....

Skrevet

Har ligget på rundt 12 og 14 jeg, og det skal visst være fint =)

Skrevet

Det minste jeg har hatt er 7, men vanligvis ligger jeg høyt hadde over 14 da jeg ble gravid og har 12,7 nå i uke 33. Har aldri tatt jern men sørger for god tarmfunkjson og nok c.-vitaminer

Skrevet

Min lå på ca 65% (eller 9.2) sist jeg målte:) Det var i uke 28, er nå i uke 34.

Skrevet

Jeg ligger på 14 et-eller-ennet og er 16+4...

Skrevet

Jeg har en blodprosent på 11.7 og er i uke 12 snart :-)

Skrevet

Da jeg var 11 uker på vei i midten av desember 2006 lå den på 11,7, i slutten av mars 2007 lå den på 11,4 og når jeg tok blodprøve sist i begynnelsen av juni lå den på 11,3. Jeg har tatt jerntabletter hele tiden siden jeg oppdaget at jeg var gravid, men blodprosenten min har ikke gått opp. Den har i praksis holdt seg stabil, så vidt gått litt ned.

Skrevet

Min er nå på 9.9 og legen min sier at jeg må ta jern for baby sin del (og min, men det er for lite til baby visstnok). Jeg var nede på 9.4 for 4 uker siden og har tatt litt jern men glemmer det så lett

vær flinke til å ta jern alle dere (oss) som er under 10

Skrevet

har ligget jevnt på 11 siste månedene.

Skrevet

Min jordmor sier at den ikke skal overstige 13, Og gjerne være over 10. Jeg tar jern nå som min ligger på 10,2, og tildligere har jeg fått beskjed om å slutte å ta jern når den var 13,6....

Skrevet

uke 33 var den 11, målte ikke sist, men den har lagt mellom 11-13

Skrevet

12,4 ligger den på nå..(uke 32) Da jeg tok første prøven i uke 10 var den 12,7. Tar ikke noe jern eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...