Gå til innhold

Alle sier at hun er så våken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære bebis ble født 2 uker over tiden, og ble tatt med keisersnitt. Hun har vært påfallende våken siden dag 1. Allerede første dagen festet hun blikket på folk og øynenne virket veldig "åpne" og våkne.

Mnage har kommentert at hun er så veldig våken, og jeg ser det også selv.

Men hva innebærer dette? Mener de noe mer enn at hun - ser - våken ut, eller er denne våkenheten et tegn på at hun er mer oppvakt etc...?Er det noen spesiell fordel, eller vil dette jevne seg ut ift andre bebiser etter som de alle vokser og blir større?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også alltid fått høre at babyen min virker så våken og oppvakt og det er jo koselig det,men jeg regner da med at dette er noe som vil jevne seg ut etterhvert.Tror ikke at babyen min har noe høyere IQ eller smartere på noen måte enn andre babyer for om folk sier dette.

Skrevet

Enig med deg. Men ...skjønte ikke helt slutten av setningen din...litt trykkleif der..:)?...mener du at når folk sier at hun e r våken, så - mener - de at hun er "smartere"/mer oppvakt..?

Skrevet

jeg får alltid høre det jeg også ....vertfall når han var rundt 2-3uker,har egentlig ikke tenkt noe over det annet at noen babyer sover for det meste mens andre liker å vere våken og se seg rundt.

Skrevet

tror ikke det har noe med at ungene er smarte enn andre...kanskje hn bare liker å vere våken ....litt nyskjerrig ...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...