Sala77 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jenta vår er 9 mnd, og jeg ammer ennå... Men nå når det er kommet tenner oppe også så 'gnisser' de borti brystvorta under amminga hele tiden! Det gjør sååååå VONDT!! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... På grensa til å gråte og hyle, men vet jo at hun ikke gjør det med vilje... Er vel ingenting å gjøre med, men måtte bare få det ut!! Kanskje noen som forstår...
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Da hadde jeg da virkelig sluttet med amminga.. skal jo ikke være til enhver pris mener nå jeg da..
Adrians_mamma Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg hadde nok gitt meg jeg og. All ære til deg som holder ut smertene, men du har jo ammet i hele ni måneder! Synes du skal være fornøyd med det jeg
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Svigerinnen min brukte brystskjold når gutten hennes fikk tenner. Han begynte å fikk tenner ganske tidli, så HS anbefalte på det sterkeste at hun skulle amme. Det hjalp med brystskjold.
Hoppetussa Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Joda, det er ting du kan gjøre!!! Pass på at han gaper ordentlig over! Litt vanskelig om hun har vent seg til det sugetaket da. RIng en ammehjelper, gå inn på ammehjelpen.no, der står telefonnr. Les også om biting på ammehjelpen.no: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=148
Sala77 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 Tusen takk for de to siste svarene ;-) begynte å bli redd for at vi måtte slutte ammingen, det kan vi jo ikke... Andre klarer det jo, selv med tenner, da skal nå søren meg vi også! Vil gjerne amme til hun er 1 år, så hun kan gå over fra morsmelk til kumelk (tåler lettere kumelk da, redd for allergi/intoleranse) Skal prøve ut disse rådene vi har fått, har selv tenkt på brystskjold, kanskje det funker for oss også!! Kan godt være at det er ammestillingen også. Sitter i en stressless med store/høye armlener, gikk jo bra når hun var mindre, men blir kanskje litt trangt oppi der nå, så hun settes litt skjevt på??!!
MammaDilla Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Prøv å ligge mens du ammer. Den stillingen er veldig god når barnet skal få et skikkelig tak på brystet Du er kjempeflink som gjør alt for å holde ut! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå