Gå til innhold

hvor mye tåler kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn med to år imellom. Har lyst på en til snart, det blir da 2-3 år mellom de to yngste. Tåler kroppen min det? Synes kroppen forandret seg mer etter andre svangerskap/fødsel enn etter første, og det må jeg si var litt overraskende, og jeg blir litt skeptisk til hvordan jeg kommer til å se ut etter andre fødsel...

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-etter en fødsel til mener jeg.

• 1 måned senere...
Skrevet

Har 8 barn hvor det er litt over 14 år mellom eldste og yngste(altså i snitt ca 2 år mellom alle), og det tålte i hvertfall min kropp helt fint. Bortsett fra at bekkenet er litt løsere(ikke noe plagsomt) enn før jeg fikk barn så føler jeg meg og ser ut nå som før førstemann. Dette har nok mye mer med i hva slags form man er generelt enn antall barn i seg selv. Er du i ok form så tåler kroppen fint noen unger. :)

• 4 uker senere...
Skrevet

det er nok fra kropp til kropp..

Jeg har 2 stk med 1 år i mellom og jeg er usikke rpå hvor mye mer min kropp tåler.. Bekkenet er skralt og det skal ikke mye til før jeg ligger strak.. Nå skal jeg begynne hos fysio terapeaut pga bekkenet, tenkte jeg skulle høre med han. Legen min sa foresten at jeg drev ekstrem sport med bekkenet som fikk barn så tett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...