Yo&La+spire Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 ...en vogn? Har en svart kombivogn som vi ikke skal ha lenger fordi vi har kjøpt ny. Den er punktert og derfor ganske tung å trille på, men visst noen har lyst på en vogn å ha i bh til å sove i så passer den perfekt. Den må hentes på Laksevåg, så fort som mulig, ellers gir eg den til Fretex (vil egentlig ikke, for de selger ut så dyrt!) Ellers har eg en grønn 3-seters "skinn" sofa også
pøber´n & je Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Legg den ut på finn. Det er gratis å annonsere når man skal gi bort ting
frøken blå Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 "Gis bort" på finn.no. Gratis annonse! Legg inn bilder. Jeg ble kvitt en hylleseksjon i furu, en sprinkelseng, en madrass og myggnett til å ha over sprinkelsengen. Kjempegrei måte å gjøre det på!! =) Lykke til!! (Hva med å høre på krisesenteret eller noe, om de har behov for en vogn??)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Legg ut på finn under gis bort, vi har blitt "kvitt" en del gjennom finn på den måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå