Gå til innhold

Noen som har lyst på....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...en vogn?

 

Har en svart kombivogn som vi ikke skal ha lenger fordi vi har kjøpt ny. Den er punktert og derfor ganske tung å trille på, men visst noen har lyst på en vogn å ha i bh til å sove i så passer den perfekt. Den må hentes på Laksevåg, så fort som mulig, ellers gir eg den til Fretex (vil egentlig ikke, for de selger ut så dyrt!)

 

Ellers har eg en grønn 3-seters "skinn" sofa også;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg den ut på finn.

Det er gratis å annonsere når man skal gi bort ting

Skrevet

"Gis bort" på finn.no. Gratis annonse! Legg inn bilder. Jeg ble kvitt en hylleseksjon i furu, en sprinkelseng, en madrass og myggnett til å ha over sprinkelsengen. Kjempegrei måte å gjøre det på!! =)

 

Lykke til!!

 

(Hva med å høre på krisesenteret eller noe, om de har behov for en vogn??)

Skrevet

Legg ut på finn under gis bort, vi har blitt "kvitt" en del gjennom finn på den måten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...