Gå til innhold

Er mobilen PRIVAT???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på vei kankje inn i en kjæreste rolle, det ble snakk om noe greier og da kom det opp at mobilen ER PRIVAT og brev.

I mitt ståsted så ser ikke jeg noe galt med mobiltlf, men respekterer hans valg. Jeg blir litt sånn, har man noe å sjule når man er SÅ streng på det? Han ble sikkelig morsk i fjeset når han sa det

Så sa jeg at nei min er det bare å se på siden jeg ikke sjula noe, det gjorde ikke han heller, men det var privatliv.

Så tok jeg et eksempel hvis min pipa og jeg ba han lese den for meg,, nei da hadde han ikke gjort det, selv ikke når jeg sa at han skulle det..

Er han kjip eller er det jeg som bare reagerer?

greit med privatliv, men blir litt misstenksom jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk noe med det. Ja mobilen er på en måte privat. Selv om man ikke nødvendigvis har noe å skjule, så er det liksom MIN ting som ingen andre trenger å snoke borti. Respekter valget hans og ha deres egne mobiler for dere selv. Og du...ikke snok når han ikke vet det. Å stole på hverandre er viktig i et forhold.

Lykke til i nytt kjærlighetsforhold :)

Skrevet

Jeg hadde også følt at han hadde noe å skjule da ja. Jeg forstår ikke at det er så viktig at det er ting som skal være privat i et samliv. Er ikke det poenget da? Dele alt? Mobilen er hvertfall ikke "privat" her i huset.

Skrevet

Mobilen min er privat, ja. Det samme er posten som kommer til meg. Det er sånn jeg føler det, men det er greit for min mann. Men klart at det er greit å avklare sånt på forhånd?!!

Skrevet

har ikke noe umiddelbart behov for å snoke på mobilen til kjæresten, men så stoler jeg på han også da. hadde jeg luktet ugler i mosen (sånn rent bortsett fra min egen ubegrunnede sjalusi) så hadde jeg nok snoket om telefonen hans liksom var sånn superprivat. :)

Skrevet

Jeg synes mobilen er privat fordi jeg kan motta meldinger som ikke den som har sendt den vil at samboeren min skal lese! Jeg har ingenting å skjule, men det skjer at venner sender ting som er veldig personlig, og de hadde følt det som brudd på lojalitet hvis noen andre enn meg leste det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...