Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Er dere fornøyde og hva er det eventuellt som ikke er bra med vognen? Vurderer å kjøpe en brukt en til vinteren og den må derfor ha plass til stor unge, skinn og voksi.. Takker veldig for mange svar!
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hadde den til datteren min, og skal ha den som sovevogn til neste. Elsker den vognen.
Me myself and I Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Hei, jeg har teutonia y2k. Jeg er kjempe fornøyd med den. Den er ganske lang. Men vil ikke tro du får plass til voksipose under den "stangen" som er over barnet.... men da kan du jo bare ta av den stangen og da vil ikke det bli noe problem. Den negative siden med den vognen er at man ikke kan se barnet.
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Så en kan ikke snu sittedelen den veien en vil..? Har en S3 nå og den kan det, men det er det eneste jeg er fornøyd med på den vogna..
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Kan nok ikke snu den nei.. Vi brukte den vognen til datteren min var 3 år og ikke trengte vogn lenger. Hun var (og er) veldig lang for alderen, den ble aldri for liten for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå