Crazywoman Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har dere råd og tips? Gullet er 1 1/2 år. Er det ok for henne å spise mat på restauranter der? Tenker på ecoli og lignende.... Høres hysterisk ut, men er faktisk litt skeptisk:) Vi skal ta båten som går til Newcastle. Noen med erfaringer og gode råd til dette. Noen steder dere anbefaler? Vi skal kjøre mye. Tips og råd mtp gullet?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Samme skal vi =0) i 2 uker =0) tar alt s om det kommer.Tulla er 12 måneder. Gleder oss masse =0)
Crazywoman Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Ingen av dere erfarne damer der ute som kan svare:)???
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Vi har kjøpt endel reisebøker så finner vi noen steder vi ønsker å besøke. Anbefalles så ikke halve ferien går til å rote rundt. Har også kjøpt oss ny navigator til bilen så vi slipper rote rundt. Skal overnatte 2 netter på aidensfeeld hotellet og ett par netter i London ellers tar vi det som det kommer.
2 gutter og 1 jente Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 det er klart maten der kan spises. ha en flott ferie! skal til england selv om en uke. men mini er saa liten at han bare spiser pupp enda. men vi er jo ofte paa familiebesoek der, og jeg er ikke redd for aa la han spise maten der.
Natteravnen* Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Heisann! Har sjølv vore mykje i Uk, og har aldri hatt problemer med mat. So eg trur ikkje du skal bekymre deg for noke. Men det er bedre å være skeptisk enn å prøve alt mulig når det er til barn. men du får mykje godt både kjøtt og fisk. Syns sjølv at maten er veldig god, spesielt biff , men det er sjølvsagt som her, at det er ikkje like bra over alt. Sjølv er eg ikkje så gla i maten på `veikroene` der borte, men det er jo smak og behag det. (og blir ofte ganske lei av chips) Eg vil anbefale å køyre til Scotland, kanskje heilt opp, og ned på vestkysten og til Lake District, og til Wales. Om du gjer dette kan du unngå å berre havne på motorvegen, noke som er ganske kjedelig i lengda..Sjølv om det kan vere greit av og til mht at en kjem fort fram.
dumme mamma Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Om dere skal dra i hele Storbritannia må dere besøke Hastings. Bare så koselig en by. Særlig gamle delen. 8 km. lang sandstrand og kjempefine slottsruiner. Ta heisen opp og nyt utsikten. Eller ta en tur ned i Smugglers Caves. (Er barnet ditt mørkeredd bør dere kanskje være litt forsiktig for det er en del dukker der nede. ) Men på Hastings Castle kan dere dra. Ta med litt mat og kos dere på toppen av Hastings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå