Gå til innhold

Smerter i underlivet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en uke igjen til termin og de siste fire dagene har jeg fått skikkelig vondt i underlivet...er vanskelig å forklare smertene, men de kommer som regel når jeg beveger på meg...kjennes ut som jeg har blitt sparket gul og blå i skrittet, kan kanskje sammenlignes med skikkelig vond gangsperre, men det gjør ikke vondt dersom jeg tar på det. Er heller ikke vondt når jeg sitter i ro, men kjenner smertene når jeg skal opp å gå eller legge føttene i kryss eller snu meg i senga om natten. I går natt var det virkelig problemer med å sove:( Var til jordmor på tirsdag men hun kunne ikke gi meg noe svar på hva det er...hodet er nesten helt festet...

Noen andre som opplever/har opplevd lignende? Er det eventuelt noe som går over? Ser litt mørkt på å gå med disse smertene i verste fall i 4 uker til:(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det også slik og snakket med en fysioterapeut som fortalte om forhold mellom leddbånd og barnets bevegelser når det kommer ned i bekkenet. den lille rakkern av en unge som har festa seg der nede ligger og tukler borti både nerver, leddbånd og sener, noe som kan gi lynlignende smerter ved bevegelse. jeg får det av og til når jeg står oppreist også, spesielt hvis ho snur litt på seg. akupunktur og fotsoneterapi hjalp litt på smertene for min del, eller så er det bare å innskrenke bevegeligheten og se på det som et offer for en god sak ;-)

Skrevet

kjennes ut som kniver som stikker.vondt ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...