*Rutletutt* Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Føler jeg ikke har gjort annet dette svagerskapet...sist gang gikk det i allefall over i løpet av de første 14 ukene....nå er jeg 36+2 og kaster fremdeles opp...(((( Tobias løp etter meg inn på bedet i sted og så storøyd på at jeg hang over doen og kastet opp alt jeg har prøvd å få i meg i dag...nå gidder jeg ikke prøve å spise mer på en stund faktisk! *sytesyte*
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Æsj! Stakkars deg! Jeg var sykt dårlig de første 14 ukene denne gangen, men takk gud så gikk det over. Jeg har derimot alt annet av plager - så ser virkelig frem til august! Det blir ikke flere enn to barn her i huset gitt - da blir det i tilfelle en liten jente fra Kina!
Blue Lady Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Skjønner deg veldig godt!! Det er ikke noe moro det der! Min kvalme har endelig nesten gitt seg, men til gjengjeld har jeg ligget i forkjølelse i to uker i strekk nå, og det gir seg pokker IKKE, blir gal av dette. Får håpe du føder to uker før termin, det er verdt det når babyen er kommet ) (hvertfall det jeg sier til meg selv)
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Oj, så kjipt da vennen! Har du forsøkt ingefær? Nå har du heldigvis ikke lenge igjen da!! Du har en ferdig baby i magen din, synes du har vært kjempeflink jeg!! Snaaart er alt over... ) God klem
*Rutletutt* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Har forsøkt både postafen (som hjalp meg litt tidligere i svangerskapet) og ingefær...men nada denne gangen:o( Får bare gi opp og leve med det til hun finner det for godt å komme ut...er jo verdt det selvsagt...er bare så sinnsykt lei og sliten nå( Takk for klemmen, vennen...her har du en tilbake-------------- *klem*
*Rutletutt* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Girly*29.08.07* - Ja, det er sistemann her også! Har hatt "alt" dette svangerskapet føler jeg...ekstra slitsomt når jeg har en liten fra før.... Hadde jeg bare fått sove en hel natt i det minste...bekkenet verker sånn at jeg våkner hele tiden:o(
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Det som reddet meg denne gangen var Afipran, som stikkpiller (vet det er litt ekkelt, men...) :-)
*Rutletutt* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2007 Ja, vi får satse på at de små kommer litt før tiden, he he;o) God bedring til deg, Blue Lady:o)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Bekkenet verker her også - og korsryggen... :-( Men nå kan vi snart lene oss tilbake og være i mål med våre 2 små! :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Ikke slutt å spis da blir du fort sliten av å være gravid og ta deg av go`gutten.. Selv spydde jeg fra uke 4 til 1 time før snuppa ble født.(Og alikevel planlegger vi nr2 nå..) 30 minutter etter fødsel, med verdens nydeligste prinsesse på brystet spiste jeg som jeg ikke skulle spist på mange mnd. Veide det samme som da jeg ble gravid da jeg fødte, og dagen etter 13kg mindre.. Har full forståelse for at du er lei, men jeg lærte meg å spise alle måltider men heller velge ting som ikke var så ille å spy opp.. Melk, kylling og gryterett spiste jeg ikke mens jeg var gravid for å si det sånn.. Men poenget var SPIS! Blir iallefall ikke bedre av å la være. De få minuttene det er i magen er nok til at du tar opp noe næring iallefall!
Magandang anak ko Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Stemetil kjære, en gravid dame i spyhelvetes beste venn;o) Afipran er bare en vits, hjalp ikke meg i det hele tatt. Stemetil derimot.... Det hjalp!
*Rutletutt* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. juni 2007 Fikk de i forrige svangerskap...men funket ikke i det hele tatt på meg da i hvertfall....vet ikke om jeg orker mer pille-styr nå...har brukt postafen siden jeg tisset på testen nesten...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 Afipran kan dessverre ikke brukes i siste trimester..
*Rutletutt* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. juni 2007 Ja, jeg får prøve meg på litt Ritz-kjeks eller noe i morgen...og noe å drikke...er så tørst, men kaster det bare opp:o(
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. juni 2007 #15 Skrevet 28. juni 2007 Ritz var en god venn. Og så drakk jeg mye appelsin saft med sukker og gøysaft. Itilegg var mannen ofte å kjøpte saftis til meg. Det var greit å få ned som oftes. Bananer er ikke så ille å spy opp. Men du kommer iallefall langt med ritz som gir deg salt og saft med sukker. Ikke mye næring, men det gjør at du ikke blir dehydrert så fort. På slutten var jeg inne noen ganger for å bli væsket opp slik at jeg kunne være hjemme.. Var sliten på slutten ja, men fødte spontant 2 dager før termin. Var aldri snakk om å sette igang. Håper det gir seg for deg!!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 28. juni 2007 #16 Skrevet 28. juni 2007 Fra Felleskatalogen ang Stemetil: Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Ingen embryopati er rapportert når midlet gis i de anbefalte doser ved kvalme og brekninger, men forsiktighet må utvises ved graviditet, særlig i 1. trimester.
Magandang anak ko Skrevet 28. juni 2007 #17 Skrevet 28. juni 2007 Og poenget ditt var? Tror ikke de hadde gitt meg det på sykehuset hvis det var skadelig?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 28. juni 2007 #18 Skrevet 28. juni 2007 Var ikke noe poeng forsåvidt - bare sjekket det i felleskatalogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå