Gå til innhold

God trille med god sovemulighet!! Noen anbefaling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... som ikke koster så mye da. Prøver iherdig å finne noe brukt, men ikke mye utvalg. Trenger en grei trille som gutten på 19 mnd fortsatt kan ha duppen sin i. Vil bli mest brukt til å ha med på reiser (fly) og evt. i barnehagen. De fleste som er ganske rimelige har så utrolig liten fotstøtte, føttene henger utenom liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga scoter evnt simo sportstrille som har liggelengde på 104 cm mener jeg det var!

Skrevet

Vel, jeg kjøpte nylig en trille på Olsen til 899 kroner! Jeg er storfornøyd, tulla elsker den, kan sove i den, god plass under til stellebag eller handleposer - toppen av det hele- det er kaffebrett på så du kan sette fra deg ting på ...vel, kanskje ikke kaffe er det smarteste å plasser på en vogn, men u get the point :-)

Vi er iallefall storfornøyde!

Skrevet

hmm, vet ikke hvor "olsen" er, kommer fra trondheim jeg da:) Men hva het trilla da??

Skrevet

olsen er barnas hus i stavanger.. tipper det er carena easy hun snakker om.. den er kjempefin=)

Skrevet

Så på den scooter nå, den fikk jeg veldig lyst på" Tar 2000 får den her på bebito, ikke så ille d egentlig da. Har emmaljunga sport kombi fra før, de er ganske like da... Men scooter bli mye lettere.

Skrevet

Har scooter til snuppa på 14 mnd, er kjempe fornøyd med den. Lett og god å trille :)

Skrevet

Carena Easy! Bra og billig:-) Er veldig glad for at jeg kjøpte den. Har ny kombivogn, men etter at Carenaen kom i hus har sportsvognen fått stå stille.

Skrevet

simo-superbra trille-kan brukes leeenge:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...