Gå til innhold

Faen - nå er jeg lei denne spyingen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg ikke har gjort annet dette svagerskapet...sist gang gikk det i allefall over i løpet av de første 14 ukene....nå er jeg 36+2 og kaster fremdeles opp...:o(((( Tobias løp etter meg inn på bedet i sted og så storøyd på at jeg hang over doen og kastet opp alt jeg har prøvd å få i meg i dag...nå gidder jeg ikke prøve å spise mer på en stund faktisk!

*sytesyte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*trøste trøste*

Velkommen i klubben.... Er også pisslei av å være dårlig,og jeg er bare i uke 20,dvs har enda et halvt svangerskap igjen å spy på,så hipp hurra!

Når kommer hypermesis-vaksinen,tro?

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på...hadde det vært menn som hadde vært gravide og blitt så dårlige hadde det nok vært oppfunnet for lenge siden:o/ Gleeeeder meg til hun kommer ut....selv om det er fire uker igjen til termin...kan hun godt komme i natt eller noe;o/

Skrevet

Ja,det har du rett i. Hadde nok vært en vaksine på banen for flere tiår siden! Vi bare syter,vettu!

Fire uker er jo ikke lenge da,så er det hele over! Hadde det ikke vært for kvalmen og all den dårlige formen,så hadde jeg kosa meg som gravid!

Håper frøkna di kommer litt før tida da,så du slipper å være dårlig så mye lengre!

Skrevet

Ja, det er trist at det skal ødelegge sånn...koser meg jo egentlig med magen og sparkene....

Lykke til videre til deg da, håper du snart slipper unna kvalmen!

Skrevet

Ja ja,vi får bare være glade at vi er gravide,er ikke noen selvfølge!(men siden jeg slet for å bli det,så synes jeg at kvalmen var litt smør på flesk!)

Takk,og lykke til den siste tida du også! Tror toget med gò-formen har gått for min del,men skal nå holde ut for lillemor i magen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...