Gå til innhold

Er ikke storforlangende, men.... (hva mener dere?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det ikke egentlig litt dårlig at vi ikke har fått en liten sak til babyen fra jobben??

På jobben ligger det nemlig stadig vekk konvolutter med beskjed om at de som vil kan legge i 20 kr. til gave enten det er blomster til begravelse eller gave til 50 års-lag...

Jeg legger i hver eneste gang. Nå er poden over 3 mnd og vi har ikke fått noe som helst.... selv om sjefen nevnte det én gang...

Er ikke akkurat sosial, og prater minimalt med de som jobber der (MEN er som regel én person på jobben av gangen)

meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du blomster ved fødselen da? Jeg fikk ingenting til nr to, men har faktisk ikke tenkt over det, når jeg tenker etter.

Skrevet

Fikk ikke noe jeg heller, ble litt skuffa ja. Kunne ringt eller sendt et kort i det minste. Men vet jo at mange har det helt motsatt også da og blir nedrent av alle på jobben nesten før babyen er ute. En mellomting er jo greit.

Skrevet

Hei

Vi fikk en kjempe oppsats med blomster fra hotellet der jeg jobber. Der er det arbeidsgiveren som betaler ved hver fødsel. Og det har vært en god del de siste årene. Baby boom sjø. Synes det er hyggelig, men hadde kanskje ikke vært så gira dersom folk skulle drive og spytte i hele tiden, mest fordi at dette er en stor arbeidsplass. Da hadde det jo blitt noe heele tiden.

Syntes samtidig at det var rart at det ikke kom en hilsen fra sambos arbeidsplass.

Skrevet

Vil bare påpeke at det ikke er sånn at jeg FORVENTER noe tilbake altså!!

Tenkte bare at det er faktisk en ganske stor begivenhet synes nå jeg da.... og jeg gir alltid til de andre, så hadde jo vært litt koselig da... Bli satt bittelitt pris på iallefall...hvis dere skjønner.....:)

Skrevet

Ville syntes det var litt rart ja. Hva med de andre som har fått barn har de fått noe?

Skrevet

Skjønner hva du mener. Men samtidig så er det jo ikke sikkert at de andre har fått med seg at du er med å gir hver gang????

Skrevet

Jeg fikk heller ikke noe, jeg ble skuffet ja... Kommer nok ikke til å være med på alle mulige gaver heretter

Skrevet

Dette er en veldig LITEN arbeidsplass hvor alle spytter inn hver gang typ.... men når det er min tur skjer det lissom ingenting... og jeg jobba rompa av meg hele sommeren i fjor for at de andre skulle få ferien sin... Det var i begynnelsen av graviditeten og jeg var helt ødelagt trøtt og sliten døgnet rundt..... så hadde jo vært koselig å bli satt bittelitt pris på iallefall....

Skrevet

er mest eldre frøkner som jobber der egentlig.. så jeg er den eneste som har fått barn så lenge jeg har jobbet der iallefall...

Og de som legger i penger skriver navnet sitt på en konvolutt, så rart om de ikke har sett det ja...

sjefen min nevnte det til og med for meg en gang... men det er snart 2 mnd siden..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...