Gå til innhold

Hjelp...hva skjer med meg?? (Litt langt og intimt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdag morgen da jeg gikk på do for å gjøre nr 2 kom det også masse blod ut. Ble først ganske redd, men fant fort ut at det mest sannsynlig var mensen som kom. Hadde ganske hard avføring da og det var flere dager siden sist gang (regnet med at dette kanskje hadde stoppet mensen litt om du skjønner).

Men så begynte jeg å tenke og mente at jeg ikke skulle ha mensen da, var jo ikke så lenge siden sist. Men i og med at pia mi bare er 7 mnd og mensen kom for først 2 mnd siden så tenkte jeg at det kanskje var litt ustabilt med alt dette. Tok på meg bind og dro til byen. Kom hjem etter mange timer med mye gåing og gikk på do...ingenting i bindet. Men de fleste gangene når jeg er på do og tisser kommer det litt blod (enkelte ganger ingenting) i do og endel på papiret når jeg tørker meg. Men de gangene jeg har gjort nr 2 har det kommet ganske mye blod i do og endel å¨papiret. Men det kommer ingenting i bindet jo...kanskje bare en liten flekk som knapt synes...og slik har det vært siden lørdag morgen.

Har i tillegg litt murringer i magen og idag har jeg hatt vondt i ryggen. Hva kan dette være? Kan jeg være gravid eller er det systemet som kødder med meg??

Hadde sex første dag mens sist mentrasjon og da mener jeg at han kom inni meg. Hadde sex en til to dag etter endt mens (har ei ukes menstrasjon) og da hoppet han av i svingen. Etter det har vi hatt sex to ganger med kondom...jeg skal jo da ikke være gravid?

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan muligens være hemmorider.

Skrevet

Kanskje du har fått en rift oppi der. Analsex? Eller kanskje du har en hermoride? Hvis ikke kanskje du bør ta kontakt med lege, for blod i avføring kan være alvorlig.

Skrevet

hvilket hull kommer det fra? Kan det være urinveisinfeksjon? At det kommer blod når du tisser??

Skrevet

Altså det kommer blod i fra det rette hullet for å si det slik:-) Men det har alltid kommet mer blod under menstrasjonen når jeg er på do for å gjøre nr 2 da man sikkert presser litt mer og slikt. Kommer jo blod når jeg tisser også:-) Men det kommer ingenting i bindet og da lurer jeg på om dette er en menstrasjon da jeg har sinnsykt kraftig mens til vanlig??

Hovedinnlegger

Skrevet

Ingen som har noen tanker rundt dette?

Skrevet

Tanken slo meg når du sa at det kunn kommer på papiret og ikke i bindet, at det kan være fra urinveiene. Hadde det sånn engang.

Trodde det kom fra "det riktige hullet" men etter litt mer sjekking fant jeg ut at det kom fra urinveiene.

vask og tørk deg godt og tiss på et glass og se om det er blod i urinen

Skrevet

Men det kommer fra det riktige hullet skjønner du:-) Har prøvd å ta litt papir og dyttet opp der og da kommer det blod på + at det kan være litt slimete + litt koagulert blod. Så det kommer derifra. Men nå har jeg litt angst for at jeg kan være gravid...

Hadde to styrtblødninger med tuppa og trodde jeg hadde spontanabortert. Men nå er det på en måte ikke ordentlige blødninger engang.

Skrevet

Om du er redd for at det kan være en graviditet så er det nok lurest å ta en graviditetstest.

Og siden du tydligvis er ganske bekymret så ta en tur til legen for en sjekk. Det er bedre å finne ut av ting enn å gå hjemme å lure.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar:-) Jeg er på ferie nå, men reiser hjem i morgen. Om ikke mensen kommer ordentlig iløpet av helga tror jeg at jeg kjøper en test på mandag:-) Vet ikke om det er for tidlig å teste, men får se hva den viser i første omgang. Går på Reductil i tillegg til at jeg går på Bailine behandling. Derfor vil jeg finne ut om jeg er gravid fortest mulig:-) Mener det skal være umulig å bli gravid nå, men man vet vel aldri? Jaja, en liten baby er mer enn velkommen om det skulle vise seg at vi har hatt en arbeidsuhell:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...