Gå til innhold

Har jordmorda di noen gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hatt underlivsundersøkelse på deg?Hvilken uke hva du i da?Tenker på stripping...er det ikke det d heter når auuuuuuuuuuuuuu satan den kynnern eg har,au au...ja..hmm det heter når hun krafser der inne...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har hun ikke:) Forrige gang sjekket hun åpning da jeg kom inn med effektive rier i uke 35.

Skrevet

nei det har hun aldri gjort..

eller ikke før jeg kom inn på føden,da krafsa hun oppi der og det gjorde satans vondt...

Skrevet

ja tre ganger... to ganger var det ikke modent.. første gang for to og en halv uke siden, andre gang for to uker siden og sist for en uke siden... sist gang ble jeg tøyd... skal til jordmor i morgen å tøyes igjen.. og funker ikke det skal jeg inn på nytt igjen på mandag å tøyes...

Skrevet

næi har aller sjekka dær jordmora næi..gjor itj d me første mann heller.. ble først sjekka når æ ble innlagt på føden......

Skrevet

hmm ja ho gjorde det på meg i uke ca 39,dagen etterpå gikk vannet...men tenkte om de kunne gjøre det før...men vet faktisk ikke om det er nå på gang nå asså...skal på kontroll imorgen...håper jeg drar på føden inatt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...