mamma for 2.gang Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 som skal få tilbake skattepenger fått dem?det har ikke jeg=(
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 jeg har fått dem..rart at du ikke har det?Prøvd å ringt??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Har du sjekket evt. sparekontoer?? Mine kom inn der, selv om jeg endret til brukskonto
oktoberjentene;) Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 men noen får jo ikke før til høsten.. hm... kanskje du er en av de?
Happy H Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 min mann har heller ikkje fått de endå. men han måtte føre på aksjoutbytte så tror d kan være grunnen. får de i oktober tror eg
Serial mom Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Mannen min har heller ikke fått dem,bare brevet om hvor mye han fikk igjen... Har alltid fått de på denna tida før,så synes det er rart om det plutselig skal være oktober-utbetaling for han nå... Eneste forskjellen på ligninga er at vi har kjøpt hus,og har mye mer i gjeld enn før,men det skal jo ikke ha noe å si. De somler vel bare med noen utbetalinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå