Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ei venninne på besøk i dag som er mildt sagt fødeklar! Hun kom rett fra jordmor, og i dag sa jordmor at hun kunne se at det var ikke noe lenge igjen, det så hun på ansiktet hennes!

Hadde dere fødeansikt?

Hvor lenge etter dere/andre oppdaget det fødte dere?

Var det veldig synlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ble veldig "puffy" i ansiktet. Ei i familien sa også til meg, ikke så alt for lenge før fødsel, at det ikke var lenge igjen, hun så det på leppene mine.

Skrevet

Tror ikke det, aldri hørt utrykket før...

Skrevet

Nope! Nytt uttrykk for meg :=)

Skrevet

klarte ikke helt å se det den gangen, men har sett videoopptak etterpå, og var ganske trill rund i ansiktet den siste tida ja:) og borte var det når poden var ute:)

Skrevet

ikke hørt før... :o)

Skrevet

Ja, i følge mamma hadde jeg det. Når jeg ser på bilder nå så ser jeg tydelig at ansiktet og leppene var oppblåste. Fikk det 3 uker før jeg fødte. Det samme fikk venninnen min.

Skrevet

jeg hadde skikkelig fødeansikt... var skikkelig oppblåst og matt i ansiktet dagene før. Var hos legen bare noen timer før det hele begynte og da sa han at han kunne se på meg at jeg ikke hadde lenge igjen.

Skrevet

Vel en uke før fødselen med nr to, så hovnet nesen min opp til dobbel størrelse og jeg fikk mer farge i fjeset. Kanskje det var "fødeansiktet" mitt?;)

Skrevet

Er ikke alle oppblåste i ansiktet i mer eller mindre skala når fødselen nærmer seg?

Skrevet

Jeg synes ikke det. Mulig jeg var alene om å synes det da, hehe. Har hørt uttrykket før hvertfall er vel når man ser oppblåst ut, med hovne lepper og sånn.

Skrevet

Jeg har iallefall ikke sett noen gravide som IKKE er rundere i ansiktet når de er garvide en ellers;-p

Skrevet

Eg la ikkje merke til det sjav men eg møtte ei på butikken den dagen tulla blei født og ho sa til meg seinare når eg møtte ho at ho syns eg hadde veldige fødelepper!!

Med gutten min så sank magen noko veldig dagen før og eg var kjempe rastlaus. Svigermor skjønte at det var noko på gang men ho sa ikkje noko før etterpå. Veit ikkje om det var ansiktet el om det var magen ho tok det på??? Gutten kom dagen etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...