Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Han står alene!!!" hylte jeg til mannen min. Og så skvatt tassen og falt bakover så lang han var. Så nå har jeg vel skremt han fra å prøve flere ganger...hehe...huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he, kjempeartig!

Snuppa vår slapp også taket på bordet for noen dager siden, men jeg klarte heldigvis å holde meg og hun falt ikke. Øvde et par dager, men nå ser det ut som om hun har glemt hele greia..

Skrevet

å guud nå ble jeg sjalu her....mi tar det så med ro...hun går ikke rundt etter møblene engang....husker du fødte ett par dager før eller etter meg...3 oktober er mi født..

Skrevet

Det er så artig når de mestrer slike ting, mi har ikke slipt seg ennå hun er 10 mnd nå. Men jeg hun er klar til å begynne å gå, hun må bare tørre og slippe taket, hun er modigere og modigere for hver dag som går. Går langs med og strekker seg litt lengre, venter bare på at hun glemmer seg tar stege fult ut. Det er morrsomt og se hvor stolte de selv blir når de klarer noe

Skrevet

Så moro;)

Venter på åling her... det er like før nå.. han har tatt det litt med ro;=)

Skrevet

Venter på åling her også....Han her har det veldig rolig...hehe. Men så er jo alle forskjellige også da...

Skrevet

Mitt lille troll er litt forut for sin egen utvikling. Han åler og krabber og reiser seg, men sitte det klarer han ikke. Og han snur seg heller ikke fra mage til rygg (dvs han gjør det heldigvis i søvne). Jeg tror at den eneste grunnen til at han reiser seg, er at da kan han stå å briske seg og småkjefte.

Skrevet

hi hi .. ser han for meg:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...