Gå til innhold

Stakkars, stakkars Eldstefrøkna mi... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble oppringt på jobb i tolvtida idag, fra SFO. Da hadde Eldstefrøkna falt og slått kneet mot en murkant, så hun hadde fått et dypt kutt. Hun som ringte sa at det ikke såg bra ut...

Jeg susa opp dit, og sprang inn. Da var hun innpå et rom sammen med fire voksne, hun var jo helt hysterisk.. Hun blir så lett redd... (Ikke for det, nu skjønte jeg jo godt at hun var redd da.. Hun hadde nemlig fått sett såret selv, og det såg IKKE bra ut.. Var dypt..

Ei av de voksne hadde fått stripsa og lagt et kompress rundt, så var det å bære henne ut i bilen. Måtte holde foten rett ut, så hun satt sidelengs i bilen.

Kom på sykehuset, siden hun var så redd så fikk hun noe beroligende først. Da det hadde begynt å virke så begynte legen å sy. Tre små sting måtte hun få. Såret var ca 1,5 cm dypt..

Heldigvis hadde jeg vært på dyrebutikken tidligere på dagen, og kjøpt bursdagsgave til henne. Et hamster. =) Skulle dra og hente den etter jobb var plana, men siden dette skjedde, så dro vi etter vi hadde vært på sykehuset. Så fikk hun plukke seg ut et hamster selv. Lady Susie, eller Susie blant venner.. ;o)

Uff, en ting er sår, men det blir noe helt annet når det er store sår på din egen unge... Man blir automatisk litt mer redd da.. =S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffa, stakkars lita. Teite lærere som lot henne se såret da!

Skrevet

Det var strengt tatt ikke deres feil, hun titta på det rett etter hun falt.. Da hun såg hvor fælt det var, så sprang hun rett til de voksne. De gjorde alt de kunne for at hun ikke skulle se på det. De var flinke synes jeg. =)

Skrevet

Hehehe, mus du... Han er jo kjempeskjønn da!

Skrevet

åå, stakkar lille jenta de!!

godt at det endte bra da:o) så koselig med en liten hamster da:o)

Skrevet

Åh, nei stakkar:o(( Og sy også da..huff!

Godt hun har en så snill mamma da, som helt sikkert reddet dagen allikvel:o)

God bedring til snuppen din, og hello Susie, hihi:o)

Skrevet

Huff ja.. De måtte jo gi henne noe beroligende først, siden hun var så hysterisk... Hun blir jo så redd, stakkar lita... =S

Men tror nok at hamsteret reddet dagen ja.. ;o)

Skrevet

Huffda, stakkars.

Alt blir så mye værre med egne barn, det skal være helt sikkert. Er ikke lenge siden jeg satt med samme følelesen som mor.

Skrevet

Uff ja.. Skjønner ikke det der, når det er andre som skader seg, så greier jeg å holde meg helt rolig, tenke klart og slikt. Men når det er med mine egne, så blir jeg straks mere "vimsete"... =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...