Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 hun blir jo storesøster snart.. Forslag til hva jeg kan skrive på...
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 hmm... Hva med : Fus i ALT! da er det bare for lillesøster å innstille seg på det at storesøster er fus i alt, så da er det ingen vits å krangle. haha.... rått å komme i barnehagen med den tskjorta da!
varg veum Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 verdens beste storesøster.... eller hold kjeft eg e størst!!!!!! haha
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Hehe tok verdens beste storesøster:) Må jo lage en body der det står verdens beste lillesøster da:)
Papegøyeblomst Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Hva slags tekstilmaling/farge bruker du? Jeg har fått endel brukt tøy, bl.a hvite bodyer, som jeg tenkte å farge/trykke på, men trenger tips om tekstilmaling i kuule farger, ikke bare basisfarger. Tips??? Har noen erfaring m Panduro sine produkter, eller hva bruker du???
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Bestilte på http://www.spreadshirt.net/no/NO/Design-t-skjorter/Designer-59/ Men vet man kan lage eget og printe ut på fotopapir og stryke på bodyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå