KarboHøna_-13_ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Og evt. hvor lang tid tok det før du fikk solgt den? Tenkte jeg skulle selge simo vogna mi der. og da lurte jeg på om det er lett å få solgt den der.
Mockanin Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har annonse der inne nå. Har fått få henvendelser på den uka vi har hatt annonsen der, og de vi har fått har vært intereserte i lammeskinnet vi bla. også skal selge.
Hææ? Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har solgt vogna mi der og det gikk utrolig fort.Iløpet av en dag var den solgt,og da var det flere som var interesserte også,tror jeg fikk mail fra 10 stk første dagen den lå ute..
KarboHøna_-13_ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Da får jeg håpe at jeg får solgt min fort og. Skulle gjerne hatt ny sportstrille, og da må jeg selge unna litt....
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 solgte ei vogn ganske fort der. Men kommer jo helt ann på prisen da. Ser mange priser vognene sine altfor høyt. Er jo begrenset hvor mye en vil gi for ei brukt vogn, I noen tilfellerhar jeg sett brukte vogner som er nesten like dyre som ei ny vogn.Da handler jeg heller i butikk Men finn.no er vel en av de stedene det er lettest å få solgt noe på da=)
Hææ? Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Et tips er å skrive at dere kan dele på portoen.Er ikke så mye du må ut med,men mange tenker på at frakten kommer i tillegg,og vil derfor ikke betale for mye for vognen.Tilbyr du deg å dele på fraktkostnader er det et stort pluss hos kjøper.
It's all about me Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Det drøyde vel en måneds tid før jeg fikk solgt vogna jeg la ut, men så solgte jeg den ikke billig heller, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå