Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Alt som skjer hjemme hos oss. Hva vi skal, hvor vi har vært, hva vi pratet om osv.... Hva vi har kjøpt oss, hva vi skal kjøpe osv.... Hvordan hadde dere taklet dette?? Livet dems er å følge med på oss. De er uføretrygdet begge to.
manonym Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Tror ikke jeg hadde brydd meg så lenge det ikke ble fortalt om virkelige personlige ting mellom deg og han, og intime saker=)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Når vi er på besøk hos noen, så ringer de før vi er hjemme, for å høre hva som ble pratet om. De har alltid noe nedsettende å si om vedkommende. Kjøper vi noe skal de alltid vite hvor det er kjøpt og hva det kostet. Kort sagt, de vet alt...
Maisie Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Må dere fortelle alt da? Kan dere ikke bare si at dere ikke husker, eller at dem ikke har noe med det å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg gjør ikke det. Det er samboeren som prater med mamma og pappa hver dag.... (svigers altså) De ringer hele tiden.... Dagsrapportene må avlegges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå