Gå til innhold

eggløsningstester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å få barn nr 2, og har prøvd med eggløsningstester. Har brukt opp de 7 som fulgte med pakken, og startet på en ny, men uten utslag på testen. Det påstås at de er 99 % sikker, og at 81 % av alle som bruker testen har fått utslag etter 7 tester. Hva med de andre 19 %? Har de bare sein eggløsning, eller virker ikke testen på de?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hvilken dag startet du å teste? Første gangen jeg prøvde sånne tester startet jeg på syklusdag 10, men fikk ikke utslag før på dag 18 så der fikk i alle fall jeg meg en overraskelse... Mange har jo også rimelig kjapp LHstigning, sånn at dersom man tester 1 gang om dagen så kan man misse den (betyr jo ikke at man ikke har hatt EL likevel).

Skrevet

startet på dag 10 jeg også, hm.. ante ikke at jeg muligens burde teste mer enn en gang om dagen heller.

Skrevet

De fleste trenger ikke det, og i alle fall ikke jeg - når jeg fførst fikk utslag så fikk jeg det i 2 dager, hehe. Men du kan jo prøve igjen neste syklus evt, hvis ikke du "finner noe" nå, go heller ta formiddag og kveld da. Lykke til - ikke bare bare, sånne babyprosjekter :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...