mamma_til_jente Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg forsøker å få barn nr 2, og har prøvd med eggløsningstester. Har brukt opp de 7 som fulgte med pakken, og startet på en ny, men uten utslag på testen. Det påstås at de er 99 % sikker, og at 81 % av alle som bruker testen har fått utslag etter 7 tester. Hva med de andre 19 %? Har de bare sein eggløsning, eller virker ikke testen på de? Noen som vet?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 På hvilken dag startet du å teste? Første gangen jeg prøvde sånne tester startet jeg på syklusdag 10, men fikk ikke utslag før på dag 18 så der fikk i alle fall jeg meg en overraskelse... Mange har jo også rimelig kjapp LHstigning, sånn at dersom man tester 1 gang om dagen så kan man misse den (betyr jo ikke at man ikke har hatt EL likevel).
mamma_til_jente Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 startet på dag 10 jeg også, hm.. ante ikke at jeg muligens burde teste mer enn en gang om dagen heller.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 De fleste trenger ikke det, og i alle fall ikke jeg - når jeg fførst fikk utslag så fikk jeg det i 2 dager, hehe. Men du kan jo prøve igjen neste syklus evt, hvis ikke du "finner noe" nå, go heller ta formiddag og kveld da. Lykke til - ikke bare bare, sånne babyprosjekter :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå