Gå til innhold

uvanlig eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt råd her :) går over i uke 14 i morgen og venter nr 2. har nå gjort vondt når jeg setter meg i nærmere 3 uker i tillegg til at det strekker og stikker i magen,noen ganger helt opp til under brystene omtrent(!) dette vet jeg sef. ikke er babyen :) men er dette normalt med nr 2 eller bør jeg være skikkelig bekymret slik jeg er? Hadde ingen plager med førstemann som jeg kan huske,denne gangen har jeg vært kvalm og uggen frem til nå (begynt å gi seg litt).. har ikke blødd noe heller med tanke på MA men er jo redd.. legger jeg meg på ryggen kan jeg kjenne "bobling" men er som sagt redd for disse stikkingene og når jeg setter meg,noen som vet? takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hadde sånn både med snulla og spira...fant ut at det var magesekken som fikk gjennomgå, så derfor hadde jeg det vondt like under brysta samtidig som jeg var kvalm. Smerten forsvant med kvalmen, og de gangene jeg blir litt kvalm nå får jeg også litt vondt i overmagen. Var en tråd om dette for noen uker siden, og da var det mange som også opplevde et press i området under brystene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...