Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 JEG BOR IKKE I NOEN GHETTO DIN ANTILOPE MED SAUEBEN!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hør her din nykomf..... Når jeg sier at du bor der så bor du i en ghetto:-) Slike prepubertitetsdamer som deg hører jo faen aldri etter:-)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 OG hva om jeg ikke er konfirmert....? Hadde faktisk vært 3 år siden jeg stod konfirmant om det ikke var for at jeg er katolikk og det derfor er 2 år siden!! OG 2 år er da jammen ganske lenge siden.... Jeg hører faen aldri etter sånne bedrevitende eldre tissefanter som deg......... Men ok da, kom å besøk med i ghettoen da... - YO!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Blir ikke aktuelt:-) Ikke før skadedyrskontrollen har ryddet gatene og halve nabolaget ditt:-)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 De kommer imorgen... Snakket om å gjøre det da, så slutt å stress........................ Bestill flybillett da?? ww.sas.no
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Denne jobben tar flere år, så jeg har god tid:-)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Neiii.... Det var bare 15 kebabsjapper rett nede i gaten som skulle legges ned.............. Var ikke noe i leilighetskomplekset mitt............... Så ikke vær redd!! Men bli som den standhaftige tinnsoldat... Eller, tror ikke du er så tøff da... Tviler...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er allergisk mot kebab og pakkisfønere, så jeg holder meg her inntil videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå