mamma >to gull Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 en gulrotkake, en sjokolademuffins, en drømmebolle og en sånn rund bolle med hull i midten med sjokoladerundt(husker ikke hva det heter..) Klarte ikke bestemme meg så måtte ha litt av hvert..hihi.. Så nå skal jeg og sambo kose oss til allsangen..)Nammis!! Godt at jeg gikk 1 1/2 times tur før idag..
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 mmm.. sjokolade crossiant er det sikkert (den du ikke visste hva het)... fikk jeg også lyst på..
Happy H Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 den runde tror eg e en donut, og de e smell gode..slurp.. nesten så eg må en tur på 7eleven sjøl, hehe.. bra d e lang vei!! kose dåkke masse!=)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 81mod med aprilbaby: For det første, høres deilig ut !=) Meeen, har du født!? =) Fikk det ikke helt til og stemme med aprilbaby se hehe!!!
mamma >to gull Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Donut er det ja;)) Butterfly:jepp, jeg fødte 17 april, ellers hadde jeg vært veeeeldig på overtid ja..hehe... Men syns det er mer moro her enn dinbaby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå