Gå til innhold

Ikke akkurat baby - modus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ikke akkurat babyer men en på 2 og en på 5! Men fikk ett tips på å flytte hit, for moden er jeg med mine unge 37 år! Ser ut som det er bra med aktivitet her, men passer jeg her da? Er dette for dere med baby?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vel en gjeng som har barn fra 6 til 12 måneder og så har det akkurat kommet til en gjeng nybakte mødre. Dessuten er vi mange som har litt større barn. Mine passerer 2 og 8 i løpet av sommeren. Har en baby på vei også da, men dette er ikke en side kun for dem med babyer. Her er det plass til alle modne damer med barn, store eller små. Velkommen skal du være :-)

Skrevet

Heisann! Minstejenta mi er 20 mnd, og eldstemann er 18 år... så her har vi barn i alle aldre. Det mest hjertevarme og inkluderende forumet på Dib!!!!

Skrevet

dette er stedet skjønner du =)

velkommen til den minst kranglete siden på dib.her inne fins ikke slikt.

jeg har unger fra 9mnd til 18år.så sleng deg med =)

lett å logge inn,desto værre å komme seg ut igjen,hehe.

Skrevet

Velkommen, velkommen! Dersom dette er siden for bare dem i babymodus, så kan ikke jeg bli her lengre - fem barn er nok hos oss!!!

Da må jeg simpelthen bytte forum....

Det er helt sant, at det er umulig å logge seg av etter først å ha kommet inn. Man blir faktisk så avhengig at dette forumet at man nesten må ta det med i dusjen. I alle fall på badet. Nå lurer jeg veldig på om den bærbare skal bli med på ferien, så kan jeg dibbe innimellom regnbyer og unger med shoppingdilla (det er meldt dårlig vær neste uke så jeg tør ikke strande på at det blir stranda:-)

Skrevet

Vel....., nå har den først babyen blitt 5 år, og den bittelille babyen har blitt 16 mnd. Så her passer du kjempefint.

Jeg er forøvrig bare 37 år selv, og det er ingen alder for en som har tenkt å bli 110 år.....

For å være ærlig tror jeg ikke det er så veldig mange med helt nyfødte babyer her.

Velkommen til oss!!!

Skrevet

Hei og velkommen!

Min eldste er 15 og yngste 8 mnd...selv er jeg 38 år...så som du ser er vi mange modne unge damer med barn i mange aldre :)

Skrevet

Hei og velkommen hit!!

Det er noen ganske nyfødte som nettopp har dukket opp her (eller rettere sagt mammaene deres da...).

Fint å treffes her, avslappet og grei stemning.

Jeg er 41 og vi har ei jente på 2 år.

Skrevet

Hei Kena

Kjekt at du tar turen inn til oss på modne. Jeg har 3 barn i alderen 10 og 7 år, samt en liten kjekkas på 20 mnd.

Velkommen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...