petronella_78_med spire =) Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har nettopp gått gjennom min første dobbeltkur med Pergo. Var hos legen på innvendig UL denne uken, og fikk konstatert at egg hadde modnet...så nå venter jeg bare på EL... (skal ta blodprøve til uka). Stusser imidlertid litt på det spesialisten sa til meg...nemlig at jeg hadde tynn slimhinne, noe som medfører at hvis et egg blir befruktet vil det ikke klare å feste seg... Tynne slimhinner kunne dog være et resultat av Pergoen... Dette virker da mot sin hensikt?? ...greit nok at egga og EL går som det skal, men hva gjør man om slimhinnen er for tynn slik at det ikke fester seg??? ...da er man jo like langt spør du meg... Noen som har opplevd det samme?
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hei Ja, jeg har opplevd akkurat det samme. Da jeg gikk på min første doble pergo-kur var jeg på kontroll på dag 12, da var eggene fine men slimhinnen tynn, så sa jeg at jeg normalt har eggløsning på dag 18, og måtte så tilbake nesten hver dag for å se om slimhinnen ble tykkere, og det ble den til slutt. Så det kan hende at EL og slimhinnen blir tykkere om noen dager. Gynekologen sa at noen får tynn slimhinne av Pergo, men hadde ikke noe svar på hvorfor.... hilsen meg
petronella_78_med spire =) Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Ja, jeg har hørt at pergoen kan forskyve/forsinke EL med noen dager...så da kan det jo hende at hinnen blir tykkere på meg også etterhvert =) har du blitt gravid med Pergo noen gang MIss_X?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå