Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 hvilke vondter får man når man nærmer seg fødsel.. Ønsker å være anonym for føler at jeg burde visst det. er sykt kvalmen i dag, men skal ikke ha før i aug.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Hva mener du med vondter? er det tegn på fødsel?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Jeg kan bare svare for hvordan min forrige startet. Startet tidlig på morgene, trodde jeg fikk mageknip og måtte på do. Men det kom jo ikke noe på do og det ga seg ikke. Etterhvert ble det regelmessig magekniptak og vondere og vondere... (kraftige menssmerter) Etterhvert kom de veldig tett og var så vonde at jeg måtte ta meg pauser, fra prating ol Da var det på tide å dra... Lykke til :0) Tips: prøv å slappe av og beveg deg mye, da går det fortere...
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 tegn på at fødselen er i gang el nærmer seg er: slimpropen går, kjennes som stikk inni der ikke helt nødvendig med stikk; gjør vondere i magen/ryggen, vannet går, vi er forkjellige alle man så d er inviduelt hvordan din el min fødsel vil bli:) ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå