Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 lurer fordi jeg går på den,men føler meg usikker.. vil IKKKE bli gravid igjen og tror jeg er det hele tiden fordi mensen ikke er kommet enda.. vet jo den ikke trenger å komme på mnd enda,men man blir jo så usikker ikke sant..
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Ikke sikker hvis du ikke tar den hver dag.. hehee... Kremt...
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 HEHE ;o) tar den jo hver dag da er helt på tuppa bare jeg har glemt noen timer.. vil absolutt ikke bli gravid igjen enda.. ja jeg vet man kan det men legen sa man kunne få små blødninger om ikke mensen liksom.. men jeg har ikke sett en eneste dråpe.. ønsker nesten mensen nå.
Lykkeliten og jeg Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 jeg hadde veldig ustabil mensen da jeg gikk på de. Men det er jo ikke lenge siden du fødte så det kan kanskje hende at kroppen din trenger litt lengre tid på seg til å få mensen på plass igjen...? Eller?
*ønsker nr 2* Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 jeg har ingen aning, skl egynne på de i dag trur jeg(kan vel det selv om mnesen ikke har kommet ennå+??).. hehe..
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 julie: ja det kan du jeg gjorde det men bruk kondom en uke.. joda jeg tror nok ikke mensen er helt stabil ennå. men er jo helt paranoid her jeg sitter.. EHEH..
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Ei jeg kjenner har gått på de ett år nå iallefall, og ikke hadd mensen i det hele tatt.. Jeg gikk på de i 6 mnd, 4 mnd uten mens også 5 uker sammenhengende mens:(
*ønsker nr 2* Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 hehe... sex ekke aktuelt den uka, litt øm etter sjekken i dag hihi men takk for svar, ska se o j får mes, så kan j gi deg erfaring fra meg etterhvert
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Å herregud... 5uker med mens?? huff.. stakkars..
Serial mom Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Testa dem i 2 mnd,og blødde vel stortsett hele tida(ikke mye,men hele tida litt rent blod,dødsirriterende! I tillegg ble jeg kvalm,trist og hadde hodepine konstant... Kjempepiller! :-( De funka,men sånn ellers var det ikke mye stas med de da.
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #14 Skrevet 28. juni 2007 Men veldig mange får blødningsforstyrrelser md cerazette, type mye og ofte
Serial mom Skrevet 28. juni 2007 #15 Skrevet 28. juni 2007 Ja,nytter nesten ikke spørre folk om div. piller,alle reagerer ulikt. Jeg tåler enkelte hormoner dårlig(tydligvis),så de var ikke for meg. P-sprøyta derimot,den passa meg helt supert,og den plages mange andre med...
Anquor Skrevet 28. juni 2007 #16 Skrevet 28. juni 2007 vel la meg sei det sånn, gjekk ok dei første 3 mnd, så var mensen vekke i 3 mnd. gjekk til lege og der hadde eg et lite bøllefrød som ville kome til verden... men må legge til at der var ei veke med oppkast og dårleg mage som meget godt kan ha skulda..... tenkte eg skulle prøve p-stav når lillemor har komt til verden, kanskje verdt å vurdere?
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #17 Skrevet 28. juni 2007 Ja folk reagerer forskjellig!!! Jeg fikk hetetokter av cerazette jeg da. Skikkelig ekkelt. kroppen likte ikke de hormonene det var i den pilla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå