så var vi 4 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg skal på visning i morgen. Er ei helt ny leilighet og jeg er lykkelig!!!!! Nært familie og venner, og bær skole og barnehage. Det er himmel på jord Gliser fra øre til øre her jeg sitter
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 gratulerer. har du fått lån? jeg fikk ikke :-( men det er fordi jeg står som medeier på Xens hus. tror ikke han vet at jeg gjør det for han har sakt tidligere at jeg ikke gjør det lengere og nå skal han selge det alikevel så da spiller det ingen rolle. hvordan ser den ut da? om du vil så kan du sende meg en PM men linken så kan jeg se jeg også. nyskjerrig jeg? :-)
så var vi 4 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 nei det er ei leie leilighet, har ikke søkt på lån for jeg får ikke solgt den jeg allerede har. Var ingen bilder for den er under oppussing og er ferdig til utleie 15. juli
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 å, sånn og forstå. vi får håpe den er fin da :-) å at du får den :-)
så var vi 4 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 ja den er perfekt plassert ifht skole, venner, familie og bhg. Er helt i ekstase
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 er du medeier, får du vel din del, da? :-) hoho, han tror han ikke må dele....
så var vi 4 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2007 nei vi får ikke solgt den, mye tull med området vi bor i og masse negativ oppmerksomhet som er uberettiget, dessverre. Så vi sitter med ei leilighet ingen vil ha og som jeg ikke kan bo i siden det er så utrolig langt til familie og skole osv. Er veldig synd for jeg trives godt her, men sånn er det nå med den saken.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 du har fått PM for en stund siden om du ikke har merket det ;-)
så var vi 4 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2007 hehe merka det ikke før i dag skal svare litt senere når Martin sover
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 så utrolig tidlig du er våken.
så var vi 4 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. juni 2007 hehe Martin står opp kl 6 så da er det bare å hive seg rundt og koke kaffe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 hehe.. her våkner han ca klokka 8 også dytter jeg han inn i et gjørne av sengen min med en leke også slumrer jeg til han begyner og sparke meg i magen for og få oppmerksomhet... hehe. og det er ca i 9 tiden. æda bæda
så var vi 4 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. juni 2007 heheh ja hadde bare jeg vært så heldig Er i grunn greit at han står opp i 6 tiden, er uansett rundt da han må opp når skolen starter igjen, men han har jo slått på stortromma og snorka helt til kl 8 også noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå