Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Vet at madrassen må byttes ut, men hva med alt det andre? Må vi bytte ut feks. stellematta? den har jo fått diverse på seg oppigjennom men er jo blitt vasket og slik... Andre ting da? Liggeunderlaget i vogna?? Andre ting?
ennaH Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Madrassen MÅ ikke byttes ut. Hvis du er redd for krybbedød, viser det seg at faren er mye mindre dersom man arver madrass av søsken, enn av en vilt fremmed. Jeg har ingen problemer med å bruke madrassen igjen. Jeg kjøpte den til og med brukt. Både den første babyen og min førstemann sov alltid på tisselaken, så den madrassen har aldri fått verken gulp eller annet på seg. I tillegg har jeg vasket trekket og luftet den. Jeg har tenkt å gjenbruke alt, jeg, unntatt lammeskinnet i vogna. Men det er fordi det har blitt veldig slitt etter to og et halvt års bruk. Stellematta har jeg hele tida hatt håndkle over. Skulle jeg plutselig bli redd for bakterier, er det jo bare å vaske den og eventuelt spraye med desinfiserende væske.
*RutIetutt* Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Må og må...men her bytter vi ut madrassen...men det er jo også fordi storebror bruker sin enda;o) Ellers smokkene på flaskene. Stellebordmatten bytter vi ut, men det er er bare fordi den har sett sine bedre dager...hadde ikke byttet den ut hvis ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå