manonym Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Koldtbord hadde vi, med eggerøre, spekemat, reker, diverse salater +++
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Vi hadde hjemmelaget koldtbord med laks, karboneder, annet kjøttpålegg, salater, eggerøre og brød+rundstk. Etterpå hadde vi masse kaker og kaffe. D var alt for mye av alt!! PS. Hadde også et fruktfat, men d spiste ingen av.. Men maten og kakene var nyydelig
Bellen^2 Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Da vi hadde navnefest med familie bestilte vi snitter fra en lokal café, da vi hadde for venner lørdagen etter lagde vi snittene selv (da var vi 18 stykker).
nick39 Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Vi hadde navnefest. og bestillte koldtbord....................nammmmm det var godt. Etter middagen hadde vi kaker og kaffe.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 HI- Er du anonym fordi du er flau over å skrive "hvordan mat"?
ina:) Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Vi var 40 stk i dåpen så da valgte jeg å gjøre det "enkelt", så vi hadde lapskaus først og kaffe og kaker etterpå:=)
hvemerjeg? Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Vi hadde koldtbord + kaker i dåpen til eldstemann. Vi synes det var veldig mye jobb og pes med koldtbord både før, under og etter servering. Til minstemann hadde vi biff stroganoff + kaker, og det var superenkelt. Vil absolutt anbefale å servere en eller annen gryte som du gjør ferdig dagen i forveien, samt gjøre ferdig salat.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 hadde saltkjøtt med kålrabstappe som jeg laga selv.. nydelig.. Hva er egentlig snitter? et fancy ord for et brødstykke med noe pålegg?
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Vi skal ha småmat. Tradisjonell Hallingkost. Bestiller ferdig da siden jeg er innflytter og ikke kan å lage det.... Også skal vi ha kaker og kaffe. Hopper glatt over dessert:)
St.Sunniva Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Venninnen min lagde koldtbord for oss. Mener vi hadde følgende: Marinerte scampi Gresk salat Vanlig salat Potetsalat Waldorfsalat Karbonader med løk Kabaret Marinert kalkunbryst Kyllinggryte med ris (laget i ildfast form med ost på) Loff/brød Laks med eggerøre Masse kaker....
november prinsessa + 1 i magen Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Vi hadde viltgryte med hjortekjøtt.. Kjempe godt.
<3gojenta<3 Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 kyllinggryte med ris hørtes godt ut!! kan jeg få oppskriften?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. juni 2007 #14 Skrevet 28. juni 2007 Til eldstejentas dåp hadde vi koldtbord, hjemmelagd. Det var veeeldig mye styr med det. Derfor skal vi denne gangen ha hele ovnsbakte Laksefileter marinert i Cherry og sitronpepper med fløtegratinerte potetet og agurksalat. Is, varme bjørnebær og masse kaker etterpå. Håper og tror det blir skikkelig bra! Mammas bakte laksefileter er sååå godt, og så er det veldlig lettvint. Mesteparten gjøres klart dagen i forveien.
St.Sunniva Skrevet 28. juni 2007 #15 Skrevet 28. juni 2007 jaaa :-) Den er uhyre lettvinn...hehe.... Kjøp 2 pakker med Bretagne kyllingsaus, og lag den som det står på (til saus), stek filet av kylling - ca 3 stk Ha kyllingen og sausen oppi det ildfaste fatet, og legg ringer av ananas på over, og så ost oppå der igjen. Du kan jo ha annet enn purre og paprika i den også. Tror vi hadde broccoli også. Du kan da ha ris eller pasta til.
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 28. juni 2007 #16 Skrevet 28. juni 2007 koldtbord og masse kaker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå