liljamin Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Er det noen andre her som har fått utslett? Jeg har fått utslett bare på den ene siden av magen, masse røde priker. Har prøvd både talkum og sinksalve, men ingenting har hjulpet. Har hatt prikkene siden lørdag. Begynner å bli engstelig..Kan det være farlig? Jordmor er på ferie og fastlegen min er vanskelig å få tak i. Det klør ikke. Kan noen please svare på dette? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 hei.jeg hadde også det sist jeg var gravid,men mine klødde.har ikke hatt noe nå,men kan ikke tenke meg at det skal vere farlig.....
anneli84 Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 er vel mest sannsynlig fordi huden strekker seg vil jeg tro:)
minime<3 in belly Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har også sånne prikker men jeg stresser ikke med det. er jo bare en type stikk eller reaksjon på noe... hadde det vært noe alvorlig ville kroppen reagert mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå