Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som har fått utslett? Jeg har fått utslett bare på den ene siden av magen, masse røde priker. Har prøvd både talkum og sinksalve, men ingenting har hjulpet. Har hatt prikkene siden lørdag. Begynner å bli engstelig..Kan det være farlig? Jordmor er på ferie og fastlegen min er vanskelig å få tak i. Det klør ikke. Kan noen please svare på dette?

 

Takk for svar!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.jeg hadde også det sist jeg var gravid,men mine klødde.har ikke hatt noe nå,men kan ikke tenke meg at det skal vere farlig.....;)

Skrevet

er vel mest sannsynlig fordi huden strekker seg vil jeg tro:)

Skrevet

Jeg har også sånne prikker men jeg stresser ikke med det. er jo bare en type stikk eller reaksjon på noe... hadde det vært noe alvorlig ville kroppen reagert mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...